Re: Abit NF7S2 vs Ausu A7N8x-x pod semprona.. ?

Autor: Madz <klasac1_wywaltojesliniespam__at_pnet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 20:06:21 MET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 10:27:33 +0100, Bleff napisał(a):

> Witam.
>
> Mam dylemat która płytke wybrac pod Semprona 2,5G
> Abit NF7S2 vs Ausu A7N8x-x w grę wchodzi jeszcze Gigabyte 7NFRZ lub Epox
> 8rda3i wszystkie są w podobnej cenie tylko zastanawiam sie która z nich
> będzie najstabilniejsza i najbardziej przyszłosciowa. Kompa uzywam głównie
> do użytku biurowego, jako kina domowego, oraz czasami do gierek ;)

Tej plyty Gigabyte nie znam, Epox jest ok - ale nie mialem go okazji dluzej
u siebie testowac - w zasadzie tylko tyle jak jakis komputer skladalem. Ja
wzialbym raczej Abita, gdyz ten Asus na poczatku (zanim nie znajdziemy
odpowiedniej wersji Biosu oraz sterownikow) lubi sprawiac problemy, chociaz
nie jest to regula - zalezy od "sztuki" na ktora sie trafi:).

m.