Re: restart - system czy pozasystemowy blad?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 18:39:43 MET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 17:19:49 +0000 (UTC), kreta22 napisał(a):

> czyli jak moge sobie (;)) wytlumaczyc co wytrzymuje moj procesor?

nie rozumiem pytania - procesor wytrzymuje różne rzeczy, np. głośne
słuchanie muzyki :-)

> jaki jest zwiazek rpm ze stopniami?

 RPM to liczba obrotów na minutę, czyli prędkość z jaką kręci się wiatrak.
Zależność między RPM a temperaturą jest pośrednia i zależy jeszcze od
innych czynników więc podać odpowiedzi nie mogę. Po co podajesz RPM jak
masz podaną aktualną temperaturę procesora w EasyTune?

> procek nie przekracza przeciez granicy jakiegos tam rpm, prawda?

rpm dotyczy wiatraka a nie procka

> i jeszcze jedno, czy mozna sobie swobodnie przestawic opcje w Easy Tune i
> czy zdjecie obudowy w kompie cokolwiek dalo ?

Nie przestawiaj nic lepiej, bo za mało się na komputerach i mogłabyś coś
zepsuć. Ten program służy też do podkręcania procesora, więc nieumiejętne
stosowanie tego programu może doprowadzić nawet do zepsucia komputera.
Podałem Ci ten program byś tylko odczytała temperaturę.

Zdjęcia obudowy z komputera obniżyło temperaturę w środku i dlatego
komputer od tej pory działa.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,