Re: Jaka karte TV polecacie?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 16:19:54 MET

Użytkownik "Telesfor Szuwarek" <specyjal-chwilowo@NOSPAM.gazeta.pl> napisał
w wiadomości news:crblsv$2i7$1@inews.gazeta.pl...
> Noszę się zamiarem kupna karty telewizyjnej.
> Na razie wiem, że chcę zeby miała teletext, odbierała kablówkę i zwykłą tv
> naziemną oraz miło by było gdyby poszła na linuxie np. mandrake lub aurox
> (generalnie redhat).
> Poza tym cena max do 350 PLN a najlepiej do 250 PLN.
>
> Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś godny uwagi sprzęt? Ewentualnie coś
> doradzić?

Wiekszosc kart tv byla kiedys klepana na ukaldzie BT878/848, bez problemu
jest z obsluga takowych pod windowsem i linuxem. Mozesz kupic jakas stara
karte juz ponizej 100zl uzywana i tez bedzie dzialac. Np. Lifeview Flyvideo
98.
Polecam natomiast - Leadtek Winfast TV 2000 XP Expert Edition w dzisiejszej
cenie 215zl.

--
pzdr
rb