Re: odzyskanie danych z plyty cdr

Autor: Marc <mac_at_test.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 14:59:14 MET

> Witam serdecznie! Czy jest mozliwe odzyskanie danych z peknietej plyty cd?
> tzn czy jest to mozliwe w "domowych warunkach" czy zajmuja sie tym
> profesjonalne firmy?
> dziekuje , pozdrawiam
> Andrzej

Nie wiem, czy to jest mozliwe w domowych warunkach, mozna przynajmniej
teoretycznie sie pokusic o przerobienie firmware'u jakiegos cd-romu, zeby
mozna bylo wymusic ustawienie rodzaju CD-Romu w napedzie i zczytywac te
sektory, ktore sie jeszcze da... bo pekniecie dziala jak spore lustro i
ciezko bez przeklamania w tym miejscu cos odczytac, biorac pod uwage jeszcze
fakt, ze podloze tez ulega deformacji.

Lepiej zacznij od firmy specjalizujacej sie w odzysku dancyh...