Jaka grafika za okolo 150 PLN (nie wiecej)?

Autor: Gozdek <gozdek_at_cconline.com.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 14:15:52 MET

Witam,

Zastanawiam sie nad zakupem karty graficznej do jedengo z komputerow.
siedzial tam kiedys GF2 PRO - splalil sie.
Teraz tymczasowo siedzi tam TNT2 - porazka :)
Brat mojej dziewczyny jeczy ze nie moze uruchomic NFS itp gier.
Uzbieral na nowa karte sto-pare zlotych.

Poradzcie co za taka kase najlepiej kupic?
Reszta kompa to:
AthlonXP 1600+
384 SDR
Soltek SL-75KAV
Gateway VX930 19"
Windows XP

Poza NFS i innymi grami komp sluzy glownie mojej dziewczynie do grafiki
(studentka architektury).

Zastanawialem sie nad R9200 128/64bit. Dobry to wybor? Moze jednak cos
innego?
BTW Jak przedstawia sie wydajnosc takiego radka w stosunku do GF2 PRO?

--
pozdrawiam
Gozdek