Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: ViViD <vividi[nospam>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 14:13:50 MET

Użyszkodnik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> naciapał(a):

> Oj chyba nie bardzo bo ja nigdy tego nie miałem, w dodatku 2 różne
> myszki i różne drivery myszki oraz PVR. Myszy optyczne czasem
> "drgają" same z siebie.

Rozumiem, że jesli jest to wina myszki, to po jej całkowitym odłączeniu od
komputera, efekt ten nie powinien występować?
Właśnie tak zrobiłem, a kursor nadal pojawia się i znika w przypadkowych
odstepach czasu (kilka, kilkanascie, kilkadziesiat sekund, czasem co kilka
minut) w trybie FullScreen-TV.
Wykluczam też przerwanie (IRQ), gdyż mysz ma swoje własne i żadne inne
urządzenie z niego nie korzysta. Nie bede juz dochodzil od czego to zalezy,
ale wiem, że Leadtek powinien taki mini feature dodać do Winfasta PVR, np.
tak jak jest to rozwiązane w prawie każdym VideoPlayerze. Wykrywanie ruchu
myszki powinno następować w wypadku więkrzej różnicy przesunięcia kursora od
wartości spoczynkowej do aktualnej pozycji, niż tak jak to jest aktualnie
zaprogramowane.

Zbyt mała szkodliwość, żeby mi się chciało szukać przyczyny w moim systemie
:)
Zawsze moge wyrzucić kursor za ekran.

--
Pozdrawiam