Prośba o opinię - procesor, płyta główna i karta graficzna

Autor: Kokos <kogz_at_[SPAM>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:08:57 MET

Czołem!

Kumpel prosił mnie o wysłanie tego postu na tę grupę dyskusyjną (on sam
nie mógł tego zrobić z powodu braku dostępu do netu), co czynię:

====

Hej. Mam w planie samodzielne złożenie komputera, a póki co jestem na
etapie wybierania części. I tak - mam parę swoich typów, ale chciałbym
poznać też waszą opinię.

1) Moje typy w kategorii procesor, pytanie – który lepiej kupić
(wydajność/cena)?:
P4 2,4C FSB 800 Mhz Cache 512 (Northwood) lub
P4 2,4A FSB 533 Cache 1024 (Prescott)

2) W kategorii płyta główna zaś, pytanie – jak wyżej:
Asus P4P800-E deluxe lub
Asus P4P800 lub
Abit IC7

3) Karty graficzne, pytanko – która wydajniejsza oraz czym one właściwie
się różnią?:
Saphire 9600XT Atlantis lub
Saphire 9600XT Fireblade

4) Co oznacza (np) 2.5cl przy opisie kości pamięci? W jakim standardzie
i z jakim FSB kupić pamięć do powyższych płyt głównych?

Podkreślę, że zależy mi na uzasadnieniu danych propozycji – dosyć już
wypowiedzi typu "Asus jest do d***, bo jest" – trochę wysiłku! :)

Daniel.

--
Konrad "Kokos" Kostecki
Mail: kogz@[SPAM]pf.pl <<== usuń [SPAM] z adresu!