Re: fat32 jaka maksymalna wielkosc pliku?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 11:46:04 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:cr9rfe$132$1@flis.man.torun.pl...

> No więc mogę przekroczyć owe 4 GB dla pliku czy nie?
> (przy klastrze wielkości 64 KiB)

A co szanowne forum na to, ze pod WinNT Workstation mam partycje 6 GB w
FAT (ale czy FAT 32 to nie wiem), dokładnie tego sprawdzić nie mogę,
gdyż jest to w komputerze obsługującym piłę komputerową, a fat napewno,
bo startowałem tego kompa z dyskietki od 98 i włączałem scandiska.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl