Re: Cichy i energooszczędny komputer na serwerek

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 10:09:43 MET

B.Paciorek wrote:
> Witam!
> Do małego LAN-u potrzebuje jakiś cichy i energooszczędny komputer,
> który będzie pełnił role serwera www, ftp, plików sieci Windows i
> klienta Kaazy czy czegoś podobnego do ściągania plików, na który mogli
> będą logować się użytkownicy tej sieci LAN.
> Będe chciał do niego wpiąć jakiś bardzo duży dysk.
W zasadzie dowolny PII z Allegro... na Linuxie.
U mnie działa P233MMX i robi za: firewall, router, dns, dhcp, squid,
mldonkey, samba (do środka). Za grosze na system (Gentoo) kupiłem UW SCSI
4GB, na pliki są dyski IDE... działa 24/h i jestem zadowolony, choć do
kompilacji pakietów szybszy procesor byłby wskazany...

JM