Re: pytanie o zasilacz huntkeya

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 10:01:01 MET

Użytkownik "Luke" <mlnmln@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cravga$t42$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Prosze o opinie nt ponizszego zasilacza.
> http://allegro.pl/show_item.php?item=38386456
> Chodzie mi glownie o to, czy normalnym jest
> przy zasilacza badz co badz markowym, ze
> total output na +5V i +3.3V jest tylko 150W.
> ...i czy to wystarczy przy mojej konfiguracji?
> Athlon XP 1800+
> Radeon 9600Pro
> 2 x 256 DDR3200
> WD Caviar 80GB 7200rpm
> CD-RW TDK

Oczywiście, że wystarczy. Ja mam Chiefteca 420W-302 DF i mam output na +5V
i +3.3V aż 220W.
Skoro chcesz zmienic zasilacz to pewnie masz jakiegos codegena lub jakis
zwykły zasilacz kupiny wraz z obudowa za 100-120zł. a niektóre 300W
codegen'a miały output na +5V i +3.3V aż 90W:)))).
Więc sie niczym nie przejmuj tylko bierz tego huntkey'a, to bardzo dobra
inwestrycja.
I pamiętaj, że output na +5V i +3.3V nie ma nic współnego z bezpośrednim
napisem na zasilaczu, ile on ma watów. Bo na zasilaczu jest ogólna moc
zasilacza, w przypadku no name'ow i tak zawyżona, a
output na +5V i +3.3V zawsze jest od niej mniejszy

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".