Re: Problem z wyswietlaniem, DirectX?

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 08:59:39 MET

Mam podobny problem do twojego. U mnie system działa ok, filmy można sobie
pooglądać i inne takie. Za to wieszają się gry. Quake3 co prawda działa
super ale potrafi się zawiesić Unreal Tournament czy nawet Worms
Armageddon... Testy grafiki DX idą świetnie. Jak już się wiesza to słychać
głośny pisk w głośnikach. Przeinstalowywałem system, sterowniki, DX... To
nic nie dało. Raz działa a raz nie...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *