Re: Jaka jest przyczyna zmniejszenia wydajności transferu HDD

Autor: krzysiek6812 <krzysiek6812_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 08:23:36 MET

Użytkownik "[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cr10ne$k1j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> hej, jakiego typu testy, jakim programem robione...bo coś mi się nawet
> rzędy jednostek nie zgadzają (...)

> pamiętaj że przy każdych testach muszą być zachowane te same warunki
> otoczenia urządzenia testowanego,
>
> --
> [B7] Yarii
> yarii.at.wp.dot.pl

Witam. Najlepszego w Nowym Roku.
To jest SiSoft Sandra na teście : File System Benchmark. Ze wzgledu na
niską wydajność program ten sugeruje zmianę w ustawieniach DMA. Zupełnie
jakby jakieś inne urządzenie zajmowało ten adres tylko nie bardzo wiem gdzie
to zmienić bo w control panelu można ustawić do wyboru : DMA-jeśli dostępne
oraz PIO . Dla porównania średniej klasy desktop osiąga 15 MB/s (P4 2GHz,
ATA66)

....no tak bład w jednostce... chodzi oczywiście o MB/s ;)

Pozdrawiam