spory problem z komputerem

Autor: gra_zyna <gra_zyna_at_o2.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 01:04:08 MET

Witam

Mam duzy problem z moim komputerem, przez 2 ostatnie lata miałam Windows
2000 i wszystko było OK. Niedawno zakupiłam nowy dysk 160GB i po jakimś
czasie postanowiłam zmienić żeby był on dyskiem sytemowym, a stara 40GB
drugim. W tym celu miałam zamiar sklonować cały system żeby nie instalować
wszystkiego od nowa i to chyba był błąd bowiem teraz komputer się odpala
wcale. Tzn. nie odpala się przez jakieś pierwsze pół godziny wlączania i
wyłączania, potem odpala się aż do tego momentu że do BIOS-a można wejść i
tyle, po jakimś czasie takiej zabawy wchodzi do Windowsa ale co chwila "blue
screen" i tak w kółko. Sprawdzałam z kumplem poszczególne podzespoły
[grafika, ram, cd rom] i wszystko wydaje się być sprawne. Teraz już niestety
nie moge ani 40GB dysku uruchomić ani 160GB. Myślałam że może z tą 160
chodzi o to że widział tylko 130 GB i musiałam coś w rejestrze dopisać żeby
widział wszystko, ale chyba to nie to skoro z 40 też nie odpala. Zresztą
teraz to nawet jak próbuje zainstalować jakikolwiek system na 40GB dysku [po
2 godzinach "nagrzewania" się komputera] to i tak się zawiesza ciągle w
trakcie instalacji. Serwisant [którego bardzo cenię] twierdzi że żaden
podzespół nie jest padnięty tylko że może coś z Biosem nie tak i żeby wgrać
jakiś niekoniecznie najnowszy. Reasumując teraz sytuacja jest taka, że przez
pierwsze pół godziny od momentu włączenia komputer nie daje oznak życia
nawet nie zapiszczy. Potem uruchamia się w takim stopniu że do biosa można
wejść - do windowsa już nie. Po godzinie walki wejdzie do windowsa [czy to
na 40GB dysku czy teź na 160GB dysku] za którymś razem ale przy uruchomieniu
którejś tam aplikacji pojawia się blue screen i tak w kółko

Najczęsciej pojawiający się błąd podczas instalacji Windowsów [czy to XP czy
też 2000 - niezależnie od użytego dysku twardego, CD romu, kości pamięci czy
grafiki]:

*** STOP: 0x0000007F (0x00000008, 0x00000000, 0x00000000, 0x00000000)
UNEXPECTED_KERNEL_ MODE_TRAP
Rozpoczynanie zrzucania fizycznej pamięci
Zrzucanie fizycznej pamięci na dysk.:...%

Kilka fotografii z typowymi błedami
http://republika.pl/gra_zyna81/1.jpg
http://republika.pl/gra_zyna81/2.jpg
http://republika.pl/gra_zyna81/3.jpg
http://republika.pl/gra_zyna81/4.jpg

Proszę o poradę

A płytę mam Solteka 85erv2, 2*256 MB ramu, procka 1.7 Celerona i grafikę
Asusa GeForce 440mx-8x

Grażyna