Re: NVidia vs. Ati

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 23:00:25 MET

Dnia Sun, 2 Jan 2005 22:17:40 +0100, Michał napisał(a):

> Moze Ty nalezysz do tych nielicznych ludzi ktorzy uwazaja ze przy 30
> klatkach/s obraz skacze ;-)

Moze? A moze nie?
Wazne jak liczysz te 30 klatek. Kiedy je masz jak stoisz i drapiesz sie po
jajach czy tez w momencie ostrej strzelanki, bo to jest roznica, nie?
Jezeli ty masz na max nastawach 30 klatek w momencie sporego obciazenia
(akcja, duzo botow, itp), to ty nie uzywaj tej karty, tylko ja opraw albo
gdzies wysli na wystawe. Ja w FC nie mierzylem po klatkach ale jak sie cos
dzieje to czuc, ze komp zwalnia. ALe mierzylem np: w Doomie mam srednio ok
50 klatek, tyle, ze jak sie swobodnie rozgladam to jest max 63, jak gladam
sobie szczegoly tekstur to ok. 35 a jak jest napierd...a to i 20. A i tak
sa momenty, ze sie przytnie, ulamuniek sekundki, ale zawsze.
pozdrawiam
Piotr