Re: Adapter VIVO od kary MSI

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Sun 02 Jan 2005 - 22:45:43 MET

> A -> 8 (video-in)
> B -> 6 (video-out)
> C -> obręcz wtyczki do karty

Pięknie dziękuję i nisko się kłaniam :))) Sprawdzę to jutro...

> 4-ro pinowe gniazdka adaptera to svideo-in i svideo-out. Jeszcze powinien
> wystawać z niego kabelek z odbiornikiem irda.

Wiem, wiem... Potrzebuję awaryjnie dorobić "coś" zamiast tej przejściówki i
na razie spokojnie wystarczą mi same cinche. Później postaram się coś
takiego kupić albo choć pożyczyć na dokładniejsze oględziny :)))

Kupiłem po prostu używaną kartę której pierwszy właściciel "gdzieś zgubił"
tą przejściówkę i trzeba kombinować. Swoją drogą jakoś dziwne jest, że nie
mogę się nigdzie doszukać w sieci schematu tej przejściówki (opisu gniazda
karty). Czyżby nikt nie miał takie problemu jak ja ??? :)))

--
Tomek