plyta czy ram ?? - a moze cos innego padlo ??

Autor: wodny <easy_sNoSpAm_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 22:05:25 MET

witam
postawilem sobie nowiutki system na win xp prof sp1, najnowsze stery, via
itp - mam dwie kosci ramu kingstone 256 i jakis noname - -wszystko sobie
wczesniej chodzilo git pzez rok na winxp ale bez sp. tera mam taki problem
ze jak wloze dwie kosci uruchamia sie komp w biosie widzi 512 nastpnie
winda sie laduje wszystko oki i nagle reset i komp uz nie wstaje czarny
ekran - ponowny reset i znow to samo po jakims czasie udalo mi sie wywalczyc
ze pokazuje pod winda 384 ramu - zawsze to troche wiecej ale gdzie reszta
???!! - mysle ze kosci sa sprawne bo na pojedynczych dziala zarowno na king
jak i noname a dwie sie gryza - dziwne bo wczesniej bylo oki :( - zmienialem
gniazda ramu i dalej to samo :( help.....

moj konfig
1800+xp
plyta dfi 1d 70 raid
dysk 120 caviar 7200 oraz 40 seagate 5400
litek crdw oraz litek dvd
grafa g-force gts 2 (staroc:)
audigy
a wszystko napedza chieftec 360 df