karta muzyczna

Autor: Tomek <jejej_at_.22.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 21:27:30 MET

Witam, ostatnio dostalem glosniki Tracera 5.1, modelu nie moge sobie
przypomniec, ale to chyba nie bedzie az tak istotne. Do zestawu byl
dolaczony taki panel sterujacy do ktorego podlancza sie wszystkie
glosniki i od niego wychodza trzy kable, jeden od subwoofera i
centralnego glosnika, drugi od dwoch bocznych, a trzeci od przedniego i
tylniego (jakos tak). I teraz moje pytanie, jaka byscie polecali karte
muzyczna do tego zestawu? Czy wiekszosc kart muzycznych 5.1 jest
przystowana do podlaczenia jak ja opisalem? Szczerze mowiac nie zalezy
mi na boskiej jakosci dzwieku, bo nie jestem zadnym audiofilem, a
zarazem nie przykladam az tak duzej wagi do jakosci dzwieku, no ale z
drugiej strony nie chce tez marnowac tych glosnikow i sluchac jak
narazie to robie na AC'97 + przejsciowka, bo to chyba jest chyba
najgorsze rozwiazanie ;)

ps. najlepiej jakby to byla karta w granicach 100zl albo i mniej :)

Pozdrawiam

--
jar malpa irc kropka polska
Athlon XP 2400+;768DDR333;SL-75DRV5;Radeon9000PRO;ST 80GB;DVD Lite-