Re: Plyta pod Semprona

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:56:07 MET

Lukasz Stanczak napisał(a):

> Jako student informatyki uzywam komputera do
> programowania, zabaw z bazami danych (zazwyczaj
> MSSQL Server), musi na tym komputerze pojsc pare pamieciozernych programow
> jednoczesnie (VS.NET), jakies serwery (apache, jboss), no i ani q3, ani
> starcraft nie moga sie przycinac :).

człowieku studiujesz informatykę i posty na takim poziomie merytorycznym
  walisz? (...)

czy to nie trudno tak sobie wejść pochodzić po stronach producenta,
posciagac liste najnowszych modeli znanych i lubianych firm ASUS
Gigabyte Soltec Epox MSI i Abit ? a później poszukać na necie opinii?

q3 i starcraft to starocia, na procku AMD K6/2 - 450MHz nie zatną przy
dobrej karcie graficznej w 800x600.

Pozdrawiam

btw gdzie tą informatykę tak studiujesz?