Re: HIS Excalibur 9550 czy 9600

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:49:00 MET

daroc wrote:

> Rzeczywiście, karty te sprawiają wrażenie bardzo dobrych.
> Karty Gecube 9550 XT są bardzo trudnodostępne. Widziałem w sklepie
> internetowym za około 400 zł (wersja 2.1 - 3.3ns). Na Allegro cena
> wynosiła 460zł za wersję 1.2. Z tym że czytałem, że z wersji rev.
> 1.0, 1.2 i 2.0 najlepsza jest 1.2. Nie wiem natomiast nic o wersji
> 2.1, którą widziałem w cenniku
> (http://www.esc.pl/index.phtml?id=cennik&group=8).

Widze, że pojawiła sie nowa wersja z pamięciami 2,8ns za 430 zł. Na
pewno warto sie nad nią zastanowić. rdzeń na tych wszystkich kartach
będzie się kręcił podobnie, ale pamięci pójda najlepiej na modelu z
tymi pamięciami. Rev. 1.2 też miał w większości przypadków pamięci
2.8ns i dlatego był taki świetny.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647