Re: Co ytzeba podłączyć do płyty żeby wystartowała?

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercity.net>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:30:38 MET

Dnia Sun, 2 Jan 2005 15:00:51 +0100, Damian B. napisał/napisała:
> pokazuje. Podkreślam, że kiedyś wyjąłem wszystkie zworki, a nie pamiętam
> gdzie je włożyć spowrotem. Czy jeśli bateria biosu jest wyczerpana to sie
> nie uruchomi??

powinno sie uruchomic z bledna data, jesli zworki wyjales to pewnie ta od
BIOSa nie jest zalozona i nie wystartuje - IMHO :)
Poczytaj manuala i znajdz jakie polzenia sa default dla tej plyty...
jaknie masz - poszukaj w necie..

--
* Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing