Re: athlon bez wiatraka, czy to mozliwe?

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:48:53 MET

Piotr H. napisał:
> Czy mozna zastosowac podobne rozwiazanie przy Athlonie XP 2000+ ?
> Jesli tak, to jaki zasilacz zastosowac do takiego rozwiazania ?
> Zawsze to jeden wiatrak mniej.

Gdzieś mi zginęła broszurka, ale polecam zainteresowanie się
wachlarzowatymi radiatorami Zalmana. Dodawany do nich duży (92mm)
wiatrak na najniższych obrotach jest praktycznie bezszmerowy.

Chłodzi też mostek, więc jeśli masz tam jescze wiatrak możesz go
spokojnie wymienić na większy radiator.

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/