Adapter VIVO od kary MSI

Autor: Tomek <"Tomek">
Data: Sun 02 Jan 2005 - 16:48:31 MET

Witam !!!

Do kart graficznych MSI z VIVO (wejściem i wyjściem TV) dodawany był swego
czasu specyficzny adapter z gniazdami. Tutaj dałem fotkę:

http://www.thnet.republika.pl/msi_vivo.jpg

Jeśli ma ktoś coś takiego to bardzo bym prosił o sprawdzenie połączeń (np.
omomierzem) gniazd cinch (to mi najbardziej potrzebne !!!) - szczegóły na
rysunku.

A może ma ktoś kompletny schemat połączeń tego adaptera albo opis gniazda
VIVO
9-pin w karcie graficznej ? Mi pomimo "zagotowania googlownicy" nie udało
się niczego sensownego znaleźć :)))

--
Tomek