Usb czy mysz??

Autor: Paweł Ubysz <puby_at_WYWALwp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 16:39:31 MET

Witam,
Mały mam problem - nagle bez żadnych objawów mysz optyczna zasilana z USB
zaprzestała dalszej działalności. Znaczy - przestała swiecić dioda ta co
swieciła zawsze a i ta druga co mocniej ma swiecić takoż nie działa.
natomiast w drugim komputerze mysz działa - myślę więc że słusznie
podejrzewam pad zasilania USB.
Niestety nie mam w domu zadnego innego urządzenia zasilanego z USB - ten
drugi komp ma mysze na PS2.
Drukarka podpieta pod złącze USB działa , cyfrówka też, ale te urządzenia
maja własne zasilanie.
Pytanie więc brzmi - czy moge domowym sposobem wykluczyć bądź potwierdzić
pad zasilania w USB??

Pozdrawiam,
Paweł Ubysz.