Re: Maxrot 20GB widzi 10GB - jakies pomysly??

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 16:19:14 MET

Sun, 2 Jan 2005 15:54:59 +0100, na pl.comp.pecet, LuK napisał(a):

> Mam taki dysk Maxtor Fireball 3, ATA/133, pojemnosc 20GB. Sprawdzałem na
> kilku płytach i dysk widzi jako 10GB. Moze macie jakies pomysły dlaczego tak
> jest i jak zrobic aby był sobie 20GB?

Sprawdz zworki, niekiedy jest mozliwosc zworkowego ograniczenia wielkosci
dysku.

Odpal tez jakiegos toolsa w stylu Partition Magic albo Acronis Partition
Expert i sprawdz czy przypadkiem nie jest tak ze masz partycje 10GB a
drugie 10GB jest wolne bez partycji, albo np. jest partycja linuksowa (o
ile nie siedzisz na linuksie :).

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl