Re: Co ytzeba podłączyć do płyty żeby wystartowała?

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 15:05:54 MET

Towarzysz(ka) Damian B. podzielił(a) się z nami takim oto
spostrzeżeniem:

> Mam podłączone:
> - procesor,
> - HDD,
> - klawiature ,
> - grafike, monitor,
> - zasilacz,
> - pamięć SD.
> Wszystko to jest w pełni sprawne, a mimo wszystko nic na monitorze sie ne
> pokazuje. Podkreślam, że kiedyś wyjąłem wszystkie zworki, a nie pamiętam
> gdzie je włożyć spowrotem. Czy jeśli bateria biosu jest wyczerpana to sie
> nie uruchomi??

Nom to najpierw przestudiuj instrukcję obsługi do p. głównej uzupelnij
braki w zworkach na niej, ewentualnie kup nową baterię do niej (jesli
zauważyłeś, że ta już się wyczerpała) i potem możesz zadawac
kolejne pytanie na tejze oto grupie ;] Trzym sie