DVD multisession

Autor: Maciek <maciek_l_at_o2.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:39:03 MET

Czesc

Zrobiłem sobie plytke multisesyjną (DVD Toshiba SD-R5272, windows XP home,
nero 6.3.1.25) , nagalem troche danych i bylo OK. Po jakims czasie dogralem
druga porcje (kontynuacja sesji) i teraz zaczely sie problemy z odczytem. Po
wlozeniu plytki naped caly czas dziala (swieci sie diodka) ale nie potrafi
odczytac plytki. Uruchomilem ja z innego systemu (win xp pro) i za pierwszym
wlozeniem odczytal, ale potem tez juz nie.Odinstalowalem driver ASPI i tez
tylko za pierwszym wlozeniem odczytal. Zainstalowalem nowe ASPI 4.71.2 , ale
nic nie pomoglo.
Moze ktos juz rozwiazal podobny problem?
Mam te dane na dysku, wiec nie ma zadnej tragedii, ale glupio by bylo jakbym
musial zawsze nagrywac cala plytke.

pozdr
Maciek