Re: jaki dysk??

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 12:54:28 MET

Towarzysz(ka) stab podzielił(a) się z nami takim oto spostrzeżeniem:

> witam
> nosze sie zamiarek kupienia twardziela i zwracam sie z
> prosba o porde co teraz warto kupic??
> mysle o WD bo mam takowa 20 i sluzy juz ladnie ponad 3 lata
> Maxtor odpada bo dokladnie 3 dni po gwarancji padl
> mozecie powiedziec cos o Samsungach??
>
> dzieki i pozdrawiam

Ilu osób się spytasz tyle teori otrzymasz.
Miałem Seagate 40GB, padł po 1.5 roku (bad sectory), wymienili na
Baracude 40GB i od 2 lat jestem zadowolony. Nie przypominam sobie, abym
kiedyś go słyszał ;D Co do temp. to się nie wypowiadam bo nie
mierzyłem. Trzym sie