Re: DVD-R TDK

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 12:05:26 MET

Towarzysz(ka) Andre NH podzielił(a) się z nami takim oto
spostrzeżeniem:

> Czy to prawda, ze wypalone plytki DVD-R firmy TDK (wzglednie Verbatim)
> swoja zywotnoscia osiagaja 10 lat (bez problemu pozniej odczytujac dane z
> nich) ?

Hmmm 10 lat - trochę mało wg mnie. Ale prawda jest taka, że wątpie iż
byś tą DVD-R trzymał chocby te 10 lat. Obiscie troche śmieszy mnie jak
podają, że ów CD wytrzyma 100 lub więcej lat (po co mi takie coś :P
) Swoja drogą jak masz jakieś ważne dane ro przelej to na... papier ;]
200 lat ponoc trzymają. Ewentualnie u egipcjan zamów jakiś pairus. 3500
lat i nadal maja się dobrze. Ale to juz troche EOT. Trzym sie