Re: athlon bez wiatraka, czy to mozliwe?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 09:19:04 MET

Dnia Sun, 02 Jan 2005 08:04:38 +0100, Piotr H. napisał(a):

> Widzialem cos takiego w komputerach Fujitsu-Siemens Scenic na celeronach
> , zasilacz wyciagal powietrze z obudowy, bardzo duzy aluminiowy radiator
> na procesorze. Komputer dziala bardzo cicho.
> Czy mozna zastosowac podobne rozwiazanie przy Athlonie XP 2000+ ?

Myślę, że dałoby się to wykonać, ale chyba nie w zwykłej obudowie. Trzeba
by wykombinować jakąś sprytną konstrukcję z dobrym ukierunkowaniem
przepływu powietrza. W zwykłej obudowie nie ma szans.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,