[Radeon, VIA] Przezroczyste ikony na pulpicie

Autor: newb <no_at_mail.here>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 04:08:32 MET

Mam Radeona 9000 i płytę główną na VIA KT600. Problem jest taki, że część
ikon na pulpicie robi się przezroczysta. Nie jakieś konkretne tylko losowo,
raz jedne innym razem inne.
Karta graficzna zachowuje się normalnie na innych płytach głównych, z
innymi chipsetami.

Mam tak w sumie już gdzieś od roku, przez ten czas kilka razy były
instalowane windowsy, wiele rzeczy się zmieniało a problem jak był tak nie
chce zniknąć.

Wgrane najnowsze sterowniki do karty gr. i chipsetu (hyperion).

Winił bym raczej płytę główną (chipset?) bo widziałem podobne objawy na
kompie kolegi, któremu kiedyś składałem sprzęt (też był na VIA tylko chyba
starszym). Jednak co z tego skoro nie wiem jak sobie z nim poradzić...

tak to wygląda: http://netman6.w.interia.pl/niema.gif

Poproszę o jakieś mniej lub bardziej pomocne rady :)