Re: SpeedFan

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 00:36:02 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Pewnie że jesteś. Tak precyzyjnie opisujesz swój problem że dopiero w
> 4 twoim poście dowiadujemy się o co mniej więcej chodzi. Moje
> gratulacje. Większość ludków rozumiemy już po drugim poście :) a
> niektórych nawet po pierwszym.
> Na dobitkę wq... się na tych którzy powodowani chęcią pomocy
> odpowiadają nie całkiem na temat :)

sorry aleja go zrozumiałem po pierwszym poscie...
po prostu czytuje pcp rzadko i czytam to co jest napisane ("wiatrak w
obudowie") jako dodatkowy "wiatrak w obudowie", a nie pod kątem
piszących tu lamerow, co nie odrozniaja procesora od zasilacza:p

PS: zeby nie było całkiem OT:
3ci kabel niezluzy do regulacji obrotow, a do pomiaru ich ilosci (RPM)!

--
      Pozdrawiam!       _| |_|___      http://cgi.aster.pl/dejotpe
      *Jacek*          /   | |   \