modyfikacja parametrow bios z win xp

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:59:57 MET

Witam
Hmm pytanie co prawda o program, ale raczej mam nadzieje, ze ktos po zakupie
jakies plyty glownej badz podrozach po roznych stronach sprzetowych natrafil
na cos takiego.
Potrzebuje programu, ktory umozliwialby zmiane roznych parametrow i ustawien
biosu ale z systemu operacyjnego (Win XP).
Konkretnie chodzi mi o ustawienie budzenia komputera o okreslonej godzinie.
Moja plyta glowna ASUS K8N -E DLX ma taka dziwna przypadlosc, ze jak ustawie
w biosie budzenie o okreslonej godzinie to musze uruchomic windows xp i
wylaczyc go poleceniem "wylacz". Ustawiajac budzenie komputera w biosie i po
zachowaniu ustawien biosowych wylaczenie go guzikiem power nic nie daje,
komputer spi sobie w najlepsze.
Bios aktualizowalem i mam najnowszy. Ech nie ma to jak stary asrock, ktory
pozwalal ustawic godzine wstawania i od razu zamknac komputer i potem
wstawal.
zdrowko
i dzieki
x4y4