Re: DVD ??? [OT]

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:03:45 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cqvdk3$fpp$1@flis.man.torun.pl

> Jak zwykle: Mleko i herbatę. :)
> Kawa mi szkodzi, więc nie piję. :)

Czasami też pociągam z półlitrówki tak zwaną jagodziankę.
Producent http://www.cymes.pl/ zaleca ją rozcieńczać
w stosunku nieseksualnym 1:10 i ja lubię dolewać ją
do herbaty, gdy z jakiegoś powodu nie mogę pić mleka. :)

(ponoć z niektórymi potrawami mleka pić nie należy)

A piję tę jagodziankę (zamiast soków z kartonów) bo muszę
oszczędzać. Oszczędzam oczywiście na nowy dysk, a syropy
są tańsze od soków rozcieńczonych.... Zresztą -- syropy
nadają się bardziej do takich celów niż soki kartonowe... [TS]

E. ;)