812s na 832s

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:02:13 MET

Witam!

posiadam liteona 812s i chce go przerobić na 832s

firmware juz mam (DR8VS0E), mniej wiecej wiem co i jak, ale kiedyś
znalazłem stronkę (pamietam, ze kolorystyka była jasno niebieska:P)
co było opisane krok po kroku co robić, np. zeby odinstalowac aspi,
podpiac ja jako jedyna na koncu kabla itp...
]a teraz 2 godziny dlubie, szukam i nic nie moge znaleść, tylko same
forum, gdziewszyscy sie tym chwala jakie to liteony dobre są (mniej
wiecej do lipca) albo jakie sa cienkie (posty po wakacjach:P)

jeśli ktoś by miał adres tej stronki byłbym niezwykle wdzięczny...

--
      Pozdrawiam!       _| |_|___      http://cgi.aster.pl/dejotpe
      *Jacek*          /   | |   \