Re: Nie moge pobrać pełnej listy grup dyskusyjnych.

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 18:34:30 MET

Dnia Sat, 1 Jan 2005 18:06:03 +0100, Damian B. napisał(a):

> Witam!
> Używam 40tude Dialog do obsługi grup dyskusyjnych. Nie wiem dlaczego jeśłi
> chce pobrać liste grup z news.onet.pl to zatrzymuje się na 11223 i dalej nie
> idzie. Próbowałem też innymi czytnikami i inne grupy, to samo.
> Na news.tpi.pl zatrzymuje się na 32000 i kapa.
> Jak można to naprawić??
Nie ta grupa
sporóbuj np. na
alt.pl.niusy.czytniki.dialog
Też miałem przygody z najnowszym 40tude z pobraniem grup, ale
ściągnąłem z sieci Xnews'a (taki czytnik), pobrałem grupy i z 40tude
importowałem serwery z Xnewsa (plik->kreator ustawień -> Importuj).
Chuba to tak szło. Robiłem to miesiąc temu, a pamięć mam dosyć ulotną,
szczególnie po wczorajszej/dzisiejszej balandze.

> Damian
pozdr.