Re: SB Audigy 2 ZS i słuchawki

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 16:55:41 MET

Fri, 31 Dec 2004 18:02:05 +0100, na pl.comp.pecet, Paulie napisał(a):

> Właśnie zamontowałem Audigy i nie wiem gdzie mam wetknąć
> jack-a od słuchawek; tyle tych dziurek... :-)
>
> Może 'Line out 1'???

OK, już wiem gdzie wetknąć słuchawki :-)))

Teraz jest inny problemik. Otóż-
kiedy pierwszy raz instalowałem sterowniki dałem
mu żeby tylko:

"v Sound Blaster Audigy 2 ZS"
... zainstalował. Słuchaweczki hasały bardzo fajnie.

Potem wsadziłem płytkę jeszcze raz, żeby zainstalować jeszcze:

"v Creative MediaSource"
... i od tego momentu wydaje mi się, że wszystko gra trochę ciszej;
trochę głośniej można było dać mi się wydaje przed instalacją tego
Creative MediaSource.
Odinstalowałem to więc; jednak dalej jest trochę za cicho myślę

Dlaczego???