Re: w98 a kablówka

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 04:32:05 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cr499i$d2g$1@flis.man.torun.pl

> "Zethon" q9947gkd329p$.ewc58tjtppc0.dlg@40tude.net

> MotorJola ;) to banał. :) Do swej kolekcji dopisać możesz
> Scientific Atlanta: :)

> weyjścia:
>
> -- bnc 75 omów ;)

No tak. :) To nie jest bnc, ani nawet BNC, ale F. :)
(jak F Królowa, która mnie 11 kwietnia 2001 roku zabiła jednym słowem,
to znaczy wypowiadając jedno, ale straszliwe słowo, łamiące znaczną
część mojego życia... no, ale później wróciłem do istnienia, coby
nie napisać, że do życia; może nie tyle słowo było zabójcze, co
to akurat słowo opatulone tym akurat kontekstem, którym opatulone
było... w jednej chwili zawalił się cały mój świat i trzeba było
aż Azalandzkiej Królewny i czasu, abym powrócił do Życia...) :)

To się nazywa F:

 http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=25

Reszta -- wiadomo. :)

> -- usb
+ -- ,,ethernet" -- RJ 45
+ -- ,,telefon" x 2 -- RJ 11
> -- zasilanie (10 procent woltażu kopiującego programu)

E. :)