Re: Memtest i nowy RAM.

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 07:28:40 MET

On Tue, 28 Dec 2004 23:39:04 +0100, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px>
wrote:

>pl.comp.os.ms-windows.winnt. Z drugiej strony wystarczy poczytać opisy
>np. "tweakowanych" wersji MemTest w rodzaju OCZ MemTest86
>http://www.ocztechnology.com/displaypage.php?name=ocz_memtest, bądź
>choćby changelog z autorskiej strony MemTest86, żeby się zorientować, że
>nie z każdym chipsetem jest ten program kompatybilny.
Co do niekompatybilności z chipsetami to spotkałem się z tym, ale na
szczęście Memtest się rozwija i kompatybilny z większością nowych
jest. Dodatkowo testowałem ten ram na takich starociach (nForce i
i845), że raczej z nimi kompatybilny jest, tym bardziej że
kilnanaście/dziesiąt innych kostek na tych płytach działało poprawnie.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com