GeForce 6600GT

Autor: Marek <spam_at_wkosmos.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 00:52:08 MET

Właśnie zakupiłem i szok...
3DMark2005 1100 punktów !!
Wszystko szarpie, nawet w Call of Duty nie da się za bardzo pograć z
wszystkim detalami, nie mówiąc już o jakiś antyaliasingach...
Procesor Athlon 2,5, 512Ram w trybie Dual 400MHz, płyta ABIT NF7

Zauważyłem że jak w BIOSie przestawię AGP z x8 na x4 to nie ma żadnej
różnicy.
Taktowanie karty standardowo - 500/900MHz.
Wszystko powinno śmigać, a w 3D Marku mam czasem 0fps <rotfl>

Zainstalowałem najnowsze sterowniki nVidii i AGP.
Zabiłem wszytskie procesy w systemie...

..i skończyły mi się pomysły.

HELP ME :-)