Re: CD - DVD - gryza sie

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 00:05:44 MET

Twin wrote:
> Witam.
>
> Mam dwa pytania do Was:
>
> 1) Mialem do niedawna tylko nagrywarke CD LG CED-8120B. Uzywalem do
> nagrywania programow DirectCD v.3.03 i Easy Creator v.4.03 i bylo
> fajnie. Niedawno dokupilem nagrywarke DVD Lite-ON SOHW-1633S a nia Nero
> Express 6. Od czasu podlaczenia nagrywarki DVD nie moge korzystac z
> programow dolaczonych do nageywarki CD. Przy probie nagrywania za pomoca
> tych programow pojawia ie komunikat abym zaktualizowal wersje Easy
> Creator do 5.0. Czy istnieje sposob rowiazania tego problemu bez zakupu
> [...]

Wywal w diabły stary soft, Nero obsłuży też nagrywarkę CD i IMHO nawet w
wersji Express zrobi to lepiej.

> 2) Mam obrazy w formacie img (cue) i chcialbym wszystko wrzucic na jedna
> plyte DVD a nie na kilka plyt CD- w tym celu chcialbym przekonwertowac
> te obrazy do iso. Probowalem to zrobic za pomoca Nero, ale nie udalo mi
> sie. Prosze o jakies sugestie.

Konwersję można zrobić za pomocą programów WinISO albo UltraISO, ale żadna
konwersja nie umożliwi nagrania z kilku obrazów jednej płyty DVD - no chyba,
że chcesz pliki img+cue/iso nagrać na DVD i podmontowywać np. za pomocą
Daemon Tools, co jest jakimś rozwiązaniem

> Pozdrawiam.

Ja również

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH