IrDA USB

Autor: M.Ł. <mlab_at_op.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 22:03:50 MET

Witam!

Niedawno kupiłem IrDA USB, aby móc korzystać z Internetu przez tel.
GPRS ze względu na brak innej możliwości w miejscu, gdzie będę z niego
korzystał.

Mam Windows XP, urządzenie niby działa i widzi inne telefony.
Jednak po instalacji pakietu Nokia PC Suite wszystko szlag trafia.
Modemu GPRS wogóle nie ma w syetemie, PC Suite oraz One Touch Access
(który ma ułatwić konfigurację dostępu do sieci przez GPRS) również go
nie widzą. Dodam, że modemu GPRS przed Instalacją wymienionego pakietu
też nie było. Modem Standard Modem over IR zastępuję modemem Nokia
6610 (IrDA) zgodnie z zaleceniami firmy NOKIA.

Urządzenie, które zakupiłem to: PRODIGY ES620 "SOFTWARE FOR MOBILE
PHONE USERS MA620 COMPATIBLE ES620" (co kolwiek to znaczy?)

Urządzenie to świetnie działało pod Windows 2000, modem GPRS połączył
się z siecią. Na XP - niestety nie. Sprawdzałem na systemach:
- XP z Sp1
- XP z Sp2

Czy ktoś miał podobny kłopot, jak go rozwiązał?

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów,
Łabędź