nie widac cd-romow i dyskietki

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 19:30:55 MET

mam taki problem niespodziewanie nic nei robiac komputer po wlaczeniu nie
wykryl cd-romu ani dyskietki. Sprawdzalem tasmy i sa wporzadku. Przekladalem
do tych kontrolerow dysk i tam dysk nie ruszyl. Wydaje mi sie ze jedynie
jeden kontroler mi dziala w tej chwili. Standardowe ustawienia biosu nic nie
daly. Wymiana tasm tez nic. Co moge jeszcze zrobic? czyto juz plyta sie
walnela do konca?
Mam plyte soltek 75-drv i procesor amd athlon 900