Re: Sempron nie ta częstotliwość - nie mam siły do niego + problem z grafiką

Autor: abdesign <abdesign_at_nospam.wp.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 17:19:17 MET

> Problem trochę dziwny.
> Mam sobie semprona 2200, przy włączaniu kompa widzi go jako semprona 2200,
> informacji o systemie też tak go widzi.
> Włączam AIDĘ32 i co widzi?
> Informacje o płycie głównej, dział procesor:
> AMD ATHLON XP 1483 (4.5x330) 1700+,

nie masz zadnego problemu
programik widocznie w starszej wersi ktora nie
wie co to sempron i podaje go jako athlona
ktory ma identyczne niemal taktowanie
sempron 2200+ ~ 1500MHz
athlon 1700+ 1466MHz
w amd maja zdolnych marketingowcow

co do grafiki i problemow z nia - sprobuj innej
gf4mx4000 to raczej slabej jakosci i wydajnosci
karta ale dzialac powinna mimo wszystko lepiej

pozdrawiam artur