Re: wydajność dorona 1800

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:24:10 MET
Message-ID: <cqrn25$hrq$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

>> Dość dziwne to porównanie...
>> Wynika z niego np. że Athlon XP 1900+ T-bred "B"
>> (1600/133/KT133A/SDR133) jest szybszy od Athlona 2100+ T-bred "B"
>> (1733/133/KT133A/SDR133).
>>
>
> Jeśli gra (mało która ale są takie) wykryje procesor od odpowiedniej
> ilości
> megaherców (np.1700) automatycznie podwyższa ilość geometrii + parę
> innych
> detali za oblicznie których odpowiada procesor. Więc proc 1733 jest
> oczywiście szybszy od 1600 ale że ma więcej do policzenia więc
> framerate
> spada. Powyżej pewnego poziomu mocy procesora sytuacja znów wraca do
> normalności bo taki np. XP2800 na DDR-ach ma wystarczający power aby
> nawet
> przy podwyższonych detalach geometrii policzyć więcej fps niż
> słabszy
> procesor na niższych detalach. Zazwyczaj takie "przeskoki " engine'a
> można
> wymusić również odpowiednim poleceniem konsoli (czyli ustawić aby
> gra mimo
> szybkiego proca dalej zachowała niższą geometrię i odwrotnie).

Teoretycznie możliwe, choć ja przypuszczam, że testy nie były robione
w takiej samej konfiguracji pozostałych elementów.

-- 
Józef 
Received on Tue Dec 28 14:25:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 28 Dec 2004 - 14:51:45 MET