Re: problem z CD-Romkiem

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 14:07:13 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Najpierw zasilanie, później sygnałowa tasiemka,

A tak, racja. Nie napisałem, bo dla mnie kolejność w tym przypadku
jest oczywista. Ale to istotny szczegół, bo w innym przypadku system
często robi zwis po odłączeniu taśmy IDE.

> ale moim zdanie nie pójdzie

Dlaczego? Jeśli to faktycznie tylko kwestia BIOS-u, to powinno
zadziałać. Ja reanimowałem tą metodą kilka napędów. Tylko raz mi
się nie udało, bo program do flashowania sprawdzał coś dopiero po
wciśnięciu przycisku flash i wywalał błąd.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/