Think Pad - recovery partition - pytanie

Autor: Łysy <m_lysiak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 12:52:54 MET

Witajcie

Mam problem Z IBM Think Pad R31 a mianowicie prawdodopodbnie siada mi dysk -
stuka , ma problemy z odczytem itd.
Wiec zachodzi potrzeba wymiany dysku z tym ze na oryginalnym dysku jest
ukryta partycja z której przywracało się system. Po prostu F11 i system się
instalowal wraz z całym softem do obsługi laptopa plus jakies dodatkowe
oprogramowanie - czyli to wszystko co dał IBM przy zakupie.
Pytanie: Jak przekopiować na nowy dysk te ukrytą partycje tak żeby bez
przeszkód instalować z niej winde.
Serwis IBM zazadał 40 USD + Vat za godzine a czas pracy do 3 godzin.

Macie pomysły??
Pozdrawiam

Michał Łysiak