Re: zmiana wentyli w zasilaczu

Autor: bisskup <bisskup_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 12:52:05 MET

> Ja najpierw pomyślałbym o dodatkowym wentylatorze wyciągającym
> powietrze z obudowy. Są one dość ciche, a powodują że przez zasilacz
> nie przechodzi całe ciepłe powietrze - powodujące zwiększanie obrotów
> wiatraka w zasilaczu. Poza tym sprawdzić czy powietrze może bez oporów
> przechodzić przez obudowę (kable, otwory).

buda jest otwarta calkowicie wiec raczej jest tam chlodno... pozatym procek
ma max 44 stopnie w wielkim stresie (chlodzi go coolmaster) ) jedyne co
przychodzi mi na mysl to to ze wentylator wciagajacy powietrze do zasilacza
jest zaraz nad procesorem wiec moze wciaga troche juz podgrzane powietrze...

przyszly juz dzisiaj wentylki wiec obacze jak to zadziala wszystko...

jeszcze tak mysle nad jakas swojego rodzja tuba dobrowadzajaca powietrze
zewnatrz do zasilacza... a na koncy tej tuby ultracichy puszczony na
powiedzmy 1000 obrotow jakis wentylek wdmuchujacy powietrze do niej...

cos bede musial pokombinowac jesli zmiana wentylatorow nie przyniesie
poprawy...

bisskup