TunerTv KWORLD 878RF - dlaczego sie zwiesza ?

Autor: Paweł S. <paulso_at_op.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 11:30:48 MET

Witam,
posiadam karte telewizyjna KWORLD tv878RF CONEXANT 878A. Od dluzszego
czasu - a w zasadzie od kiedy ja kupilem - mam w nia problem. Karta zawiesza
sie podczas dzialania, tzn. gdy ogladam jakis program TV, po jakimas czasie
na monitorze nie ma obrazu. Chyba monitor nie dostaje sygnalu z karty
graficznej, poniewaz po chwili sie wyłacza. Natomias "audio" z glosników
dalej sie wydobywa i mozna jedynie słuchac "telewizor" jak radia :( Komputer
wziesza sie totalnie, pomaga tylko RESET. Sprawdzalem karte na dwoch roznych
komputerach, o calkiem innych konfiguracjach i pod roznymi systemami
operacyjnymi: windows 98 i XP Instalowalem sterowni z plyty dolaczonej do
karty, a pozniej najnowsze ze strony proucenta. Niestety nic nie pomaga.
Problem za kazdym razem sie pojawia.
aaaa... "awaria" nastepuje w roznym czasie, tzn. czasami po 1 minucie
ogladania TV, a czasami po 1,5h - niestety nie zaowazylem rzadnej
zaleznosci.
Dziekuje ze kazda rade.

Pozdrawiam Paweł