Re: sempron czy celeron

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 10:18:47 MET

Heziu wrote:
> Cennik POWERCOMP jest w 100% wiarygodny.Czemu mialby nie byc.Piszesz co
> chcesz oni wystawiaja to na allegro ,kupujesz i po krzyku
Ale to nie sa jacys "Oni" tylko "on". Jeden gosc.
I jeszcze nie powiem ze do kitu, ale w pierwszej transakcji pomylily mu
sie plyty glowne (zamias uATX ze zintegrowana grafika dostalem ATX bez
grafy) - a to powazna roznica. Po drugie jednoosobowa DG (nawet jesli
taka ma zalozona, nie pytalem o mozliwosci wystawienia faktury) nie
rokuje zbyt dobrego supportu i zaawansowanej obslugi serwisowej. Wiem,
ze kazdy musi jakos zaczac, ale to _NIE_ jest powazna firma.

WL