Re: asus+sempron

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 08:40:20 MET

Użytkownik "Przw" <przemnet@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:u9e7a2-s1q.ln1@solaris.elektrownia-lagisza.com.pl...
> witam
> płyta asus A7V8X-X
> procesor amd sempron 2.2
> ati radeon9000
> ram (1xDDR) 256MB K400
>
> wczoraj kupione (płyta/procesor/ram)
>
> po włączeniu przerywany sygnał (niekończący się), wentylator na procesorze
> zatrzymuje sie po chwili od uruchomienia, żadnego obrazu,...
> co to ?

Ja miałem podobny objaw, kiedy płyta krzyczała, że pamięć jest źle włożona.
Myślałem, ze spaliłem płytę albo co, a okazało się, że naklejka na pamięci
nachodziła na styki i przy pierwszym włożeniu pamięci w slot wszystko poszło
OK (naklejka się lekko zadarła), ale przy przekładaniu w drugi slot zadarta
naklejka okazała się minimalną przeszkodą. Zachodziłem w głowę, co jest grane.
Ruszyło po zlikwidowaniu zadziora.